zaterdag 26 maart 2011

Breien in het zonnetje....

Als ik tijd heb....
Ja als......
Dan ga ik met mijn draadjes...zitten...
en dan komen de ideeen vanzelf...
Ik brei al jaren...
uit mijn hoofd....zonder patrooon...
eerst voor mijn dochter...
nu voor mezelf:

Als de basis af is...
leg ik me toe op het pimpen...
zoals mijn dochter zegt....
Ik noem het opleuken....
met bloemen...kralen ( van glas) draadjes...lintjes...
naaldvilten balletjes...etc.etc


En als laatste....de knopen...
het liefst overal vandaan...
met zorg gezocht....
Daar krijg je dan echt een kick van....
Dit is het resultaat....
*X*
ma-de-liefste

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Leuk dat je, via je dochter, nu mijn blog volgt. Wil je zelf niet meedoen met de give away?
    Ik ga jou ook volgen, want ik vind je breiwerk mooi.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen